Pages

Saturday, January 14, 2012

Legend of zelda skyword sword avsnitt 1

Så jag har köpt det Legend of zelda skyword sword jag köpte det för 236 kr för det var rea och rabatt. 
Jag spelat det awesome spelet som heter Legend of zelda skyword sword ett väldigt bra spel jag inte kommer långt i spelet men jag har spelet spelet över 6 timmar och inte ens 10 %. spelet är så roligt att flyga var väldigt svårt men när jag lärde mig att flyga då flög som en elite.


 Att flyga är aweosme man använder wii kontrollen till allt och wii moution plus hjälper till allt. Så man känner effekten av kontrollen och spelet den själv.


Sen till sist är det att bråka med moster som är roligt för alla svingar man gör med kontrollen är det link gör i spelet också så om du gör gör han med svärd åt över upp ner och kan man använda sin sköld till att skydda sig men den andra kontrollen. Det är så awesome spel och värt pengarna. 

Det börja med att jag åkte runt och prata med alla sen gjorde jag några uppdrag efter det gjorde jag massa test och failade att flyga i en timme epic fail sen när jag hade lärt mig flyga då sen var det att åka över allt innan jag åkte ner till jorden och sen är det dags med monster. Det första monster var köttätande växter men dom döda jag jag lätt. Sen träffa jag massa olika personer och mer monster och sen märkte jag att jag hade spelet 6 timmar och nu är jag klar ...


One Way The Legend of Zelda: Skyward Sword May Relate To Ocarina of Time One Way The Legend of Zelda: Skyward Sword May Relate To Ocarina of Time  
                                              Zelda...
One Way The Legend of Zelda: Skyward Sword May Relate To Ocarina of Time One Way The Legend of Zelda: Skyward Sword May Relate To Ocarina of Time One Way The Legend of Zelda: Skyward Sword May Relate To Ocarina of Time One Way The Legend of Zelda: Skyward Sword May Relate To Ocarina of Time One Way The Legend of Zelda: Skyward Sword May Relate To Ocarina of Time One Way The Legend of Zelda: Skyward Sword May Relate To Ocarina of Time One Way The Legend of Zelda: Skyward Sword May Relate To Ocarina of Time One Way The Legend of Zelda: Skyward Sword May Relate To Ocarina of Time One Way The Legend of Zelda: Skyward Sword May Relate To Ocarina of Time One Way The Legend of Zelda: Skyward Sword May Relate To Ocarina of Time One Way The Legend of Zelda: Skyward Sword May Relate To Ocarina of Time One Way The Legend of Zelda: Skyward Sword May Relate To Ocarina of Time One Way The Legend of Zelda: Skyward Sword May Relate To Ocarina of Time One Way The Legend of Zelda: Skyward Sword May Relate To Ocarina of Time One Way The Legend of Zelda: Skyward Sword May Relate To Ocarina of Time One Way The Legend of Zelda: Skyward Sword May Relate To Ocarina of Time One Way The Legend of Zelda: Skyward Sword May Relate To Ocarina of Time One Way The Legend of Zelda: Skyward Sword May Relate To Ocarina of Time One Way The Legend of Zelda: Skyward Sword May Relate To Ocarina of Time One Way The Legend of Zelda: Skyward Sword May Relate To Ocarina of Time One Way The Legend of Zelda: Skyward Sword May Relate To Ocarina of Time One Way The Legend of Zelda: Skyward Sword May Relate To Ocarina of Time One Way The Legend of Zelda: Skyward Sword May Relate To Ocarina of Time One Way The Legend of Zelda: Skyward Sword May Relate To Ocarina of Time  One Way The Legend of Zelda: Skyward Sword May Relate To Ocarina of Time One Way The Legend of Zelda: Skyward Sword May Relate To Ocarina of Time One Way The Legend of Zelda: Skyward Sword May Relate To Ocarina of Time
Hahaha svärdet mohahhaha...




No comments:

Post a Comment