Pages

Sunday, December 18, 2011

Min dag 19/12/2011

Så vad har hänt idag det är söndag och det betyder det är snart dags för lov men jag måste sova tidigt för jag har körskola imorgon 7:15 jag brukar aldrig sova tidigt för jag sitter hela natten och tittar på anime och jag orkar inte vakna tidigt. Jag vaknar typ 45 minuter innan skolan men jag kommer i tid nästan ibland typ 5 minuter för sent för jag har 30 minuter att göra mig ordning för det tar 15 minuter att gå till skolan. 

Jag skulle vilja ha den här bilen.

Så vad har verkligen hänt idag jag har inte sett på anime idag det är söndag men vi hade gäster och vi såg filmen real steel. Jag tyckte filmen var bra men den kunde varit bättre och längre men ingen vill ha en för lång film så dom kanske ska göra ännu en till film i stället så blir ett roligt att se en till film men jag slösade 10 kr på den här filmen och vill inte slösa mer pengar på mer filmer på bio. Jag vill ha pengarna för konvent inte till bio.

Varför fixa dom aldrig den gjorde den snyggare och med bättre skydd.

Konvent Jag ska åka till 2012 kommentera om ni också ska ditt och var ni ska åka själv

Konvevnt
Konvent
Konvent
Konevnt
Namn
Pris
stad
Datum
Närcon
350
Linköping
26-29 Juni
kultcon
???
Jönköping
???
Confusion
350
Stockholm
7-9 December
Meuwcon
???
Göteborg
18-20 maj
Foxcon
150
Örebro
15-17 Juni




Det var allt för idag.

Jag tipsar att ni ska see School rumble om ni inte redan sett den för den är en väldigt bra anime som många jag känner har sett + mig själv så klart tack för ni läste





No comments:

Post a Comment