Pages

Wednesday, December 21, 2011

Jullov


Så vad har hänt idag. 
Inget faktiskt inget jag är 100 % allvar jag vakna kl.7.15 och man kunde gå till kyrkan om man ville kl 9.50 men jag bestämde jag ville inte så jag har varit inne på habbo och facebook hela dagen annars inget. 
Jag såg en del av drama serien Protect the boss the var det ända jag såg ingen annat jag har gått i genom nästan alla blogar har 15 st kvar men orkar inte mer för idag. 
Jag tänkte jag ska se black butler efter det här inlägget så det blir lite anime innan jag läger mig men nu är det ju jullov så jag kan ju vara vaken men här är min lista på vad jag ska se på för anime. 
Jag har bara fixat måndag - onsdag för nästa vecka för när jag gör en lista vill jag börja på en ny vecka jag kommer nog se att se några avsnitt innan nästa vecka men listan är inte klar.


Måndag
Tisdag
Onsdag
Dears ep 5-7
Baka test 6-8
Setokai 9-11
Dears ep 8-10
Baka test 9-11
Setokai 12-13
Dears ep 11-13
Baka test 12-13

Det var allt för idag ha en bra dag nu hihi  

No comments:

Post a Comment