Pages

Thursday, December 22, 2011

Prince of tennis har börjat

Så det har börjat jag har sett över 10 avsnitt idag jag vet man kan se mer på en dag men jag har inte haft tid jag kommer se mer i morgon men vi kan börja att skriva vad som har hänt i animen i 4 olika bilder. Bara 4 avsnitt ska jag vissa idag.

Avsnitt 132
Det här är ett chibi avsnitt ett gulligt och roligt när alla är en familj. Ryoma är med som den äldste sonen, Momoshiro som den yngre dottern (Momoko) och Kaidoh som yngste sonen. Inkluderar även Oishi som mamma (Shuko) Inui somfadern, Fuji och Tezuka som Mormor och morfar och Kikumaru som familjen Cat.


Avsnitt 133
I det här avsnittet håller kawamura försöka välja mellan att bli en sushi kock eller satsa på tennis spelare alltså framtiden eller nu tid. Det börjar med att hans pappa bryter armen då måste han ta över men det låter hans pappa honom göra så en kille som heter Gen blir doms sushi kock så länge. Gen har ett dåligt förflutna som en sak hände med hans son och  kawamura  som vill bli en bättre sushi kock vill att Gen ska lära han.

Avsnitt 134
I det avsnittet träffar fuji en tjej som råkar falla i hans armar när han räddar henne från att ramla och hon blir kär i fuji och det var allt och lite mer om hennes syster osv.

Avsnitt 135
I det har avsnittet van Kikumaru en tävling som gör att en pop grupp ska komma hem till hans hus för en dag och allt filmas på tv han låtsas vara sjuk för att han ska vara ensam men oväntat besök kommer innan dom har kommit. 

Junior Selection Camp Arc

Nästa post

No comments:

Post a Comment