Pages

Monday, December 19, 2011

Om jag hade en anime bil

Så vad har hänt idag för mig var det direkt kör skola har samma sak imorgon kl 7.15 så jag måste vakna tidigt igen . Jag kommer vara så himla tröt som jag var idag men det var bara 15 min skola så jag strunta i det men när jag får körkoret skulle jag vilja designa min egen bil det skulle va so roligt att göra här är några designade bilar som jag har visat redan men här är mer.

 Efter alla bilder kommer text


  Efter alla bilder kommer text



  Efter alla bilder kommer text


  Efter alla bilder kommer text


  Efter alla bilder kommer text


  Efter alla bilder kommer text


  Efter alla bilder kommer text



  Efter alla bilder kommer text



  Efter alla bilder kommer text





Vad har hänt jag skrev vad jag ska göra imorgon men inte vad som hände idag. 
Jag sluttade ju efter 15 min av skola och direkt gick jag hem jag har forskade runt blogar för att hitta någon bra blog att titta på och att följa för jag vill hitta några coola anime blogar som jag kan gilla för om jag kommenterar med mitt id nummer brukar dom komma till sidan. 
Jag tog ungefär 40 st jag har kollat i genom 10 just för jag har inte orkat checka till resten men ska göra det så snart som möjligt. 
Imorgon är det den sitta dagen av skolan så idag har jag typ förberett lite jag har gjort en lista på saker jag ska göra. 
Jag ska också göra en anime lista på dom jag ska titta på och efter varje anime jag har tittat klart är jag på blogen och postar till här det kommer va roligt att titta på anime hela dagen lång och strunta att sova eller gå till skolan dagen efter jag kan bara ta det lugnt. 
Jag kan gör det här ändå för jag har inget göra för det är slutet av skol året tills den sista terminen. 
Resten av dagen var på facebook och min iphone så jag har varit hemma hela dagen inget mer.

...Dags att sova nu vi ses imorgon...




























1 comment:

  1. Hi please visit and follow my blog paperdollradio.blogspot.com. Thanks ;)

    ReplyDelete