Pages

Tuesday, December 20, 2011

Drama + Anime + Dag


Hej jag älskar drama serier. Jag tycker dom är lika bra som anime för dom är från japan eller från Asien och jag älskar allt från Asien. Om du gillar anime kan du gilla det för många anledningar det finns ju anime på egelska men det betyder inte att du är ett fan av var anime kommer ifrån. Men om du gillar drama serier är du ett steg över delen att gillar anime på max drama serier är ju live action av animes eller det finns det jag har har sett två st en vad GTO och den andra har jag glömt namnet. Det finns ouren high school och prince of tennis också jag har börjat på båda men inte sett klart dom har inte haft tid. Det var allt.

Så va har jag gjort idag det är faktiskt inget jag börja men att gå till körskolan kl 7.15 och sen hem sov lite och gick till skolan var där jag gjorde inget till lunch sen träna jag till ett matte prov i matte C jag fick G trodde jag skulle få bättre för jag hade chansen att göra det men gjorde slarv fel som gjorde att jag fick ett G bara. Men jag är fortfarande nöjd. Jag har varit hos min pappa hela dagen men kom hem ungefär nu.


 Det här är GTO det handlar om en ex gangster som har en dröm att bli en lärare när han var yngre var han en legend och nu är han och hans bästa kompis ute från det dåliga livet och livet ett bra stilla liv. med roliga och med hjälp av hans gamla partner från gangster livet blir han en bra lärare.



Det handlar om en kvinna som är dotter till en ledare i det yakuza  vill bli en lärare men hon  kommer inte i en klass där alla killar bråkar och hon måste få dom att bli bra elever och få en framtid.


Det här var allt för idag.

No comments:

Post a Comment