Pages

Thursday, December 15, 2011

Jag läser Transfer Student Storm Bringer



Det här är det första som händer när han kommer till skolan otur
Det handlar om en kille som har ett ansikte som kan göra vem som helst rädd för han men är han en ond person  eller inte. 
Svaret är nej han är en vanlig kille som har ett ansikte som gör att alla vill bråka med han. 
Efter långt liv med bråk kommer han till en skola där ingen vet vem han är men efter en dag på skolan får han ryktet som monstret. 
Vilken otur han har att direkt på ryktet som monstret. 
När han träffar en av dom starkaste på skolan vill han vara ett team med han men så klart är 
han rädd som fan och inte vill det. 

jag har inte kommit längre och mangan kommer fortsätta det finns 43 kapitel och jag har läst bara 8 så det är bara att läsa dom alla jag uppdaterar så fort jag har kommit längre.

Här försöker han göra så att dom blir rädda för han försöker sticka en så händer det här .

Här blir han nästan sparkad men som tur är han klantig så han nästan ramlar samtidigt.

Nästan sparkad
Det här gav han ryktet monstret jag ska inte vissa er hur han gjorde det här ni får läsa magan själv.



No comments:

Post a Comment