Pages

Friday, December 16, 2011

Jag såg på Whistle! idag

Whistle! är en fotbolls anime som handlar om en kort kille som heter  Kazamatsuri Shou och hans stora dröm att bli en  professionell fotbollsspelare.
Det är han
Men han suger animen startar att han har gått i en skola som har en av landens bästa lag från kontakter från hans farbror men han kom aldrig upp i ranking för att få spela och då bestämmer han sig att byta skola.
Från början på den nya skolan tror alla att han är den bästa personen någonsin för han gick på den skolan men det var han inte och han var tvungen att be om ursäkt för han inte sa att dem hade fel när dem trodde han var en ass bra spelare.
Jag är på avsnitt 12 men den är längre än 24 avsnitt.
Han tränar dag efter dag och till slut blir an tillräckligt bra för att spela och göra mål och hans lag van doms första match och han gjorde 2 mål.
När han började träna då ramla han hela tiden men om du vet vad dem gör i anime välden i sporter tar dem en person som har alla emot honom och gör så han aldrig ger up och det gör att han klarar sig han lär sig nya saker.
Han tränar jämt och han gör mål det är vad anime vill lära barn ge aldrig up.

Kaptenen år vänster och lagledaren åt vänster (manager)
Jag har inte sett animen på länge men idag bestämde jag mig för att se två avsnitt och jag gillar den inte like mycket som prince of tennis men jag har tycker den är bra och jag vill se klart den innan hela vinterlovet tar slut så kommer att försöka att se några avsnitt per dag förr att se klart den.
Jag hoppas ni vill se den också för den är värd att se ändå om det är en sport anime kommer ni gilla den.
Jag har sett många sport animes för jag gillar att se en kille eller tjej som är en bra person eller en dålig person att vinna och man vet aldrig vad som händer som på riktigt men gillar det mer på anime med special effekter och Japanska filmer så klart dem har också det

Hela gruppen
Nice i mellan avsnitten kommer en sån här bild
Dom bästa spelarna här





No comments:

Post a Comment