Pages

Friday, January 20, 2012

Kurokami avsnitt 6 "Sub Contractee"

Jag har börjart att se på den awesome animen kurokami det var ungefär 6 månader sen jag såg den här animen.
Jag stoppade se den här animen för jag ville se på andra animes men glömde den här men nu är det dagas att se den igen jag håller se på alla animes jag hade slutat med att se innan jag började se på one piece som gjorde att jag såg bara på one piece men nu är det över med det.



Avsnittet börjar när man ser två personer som är tillsammans en ligger svag i sin säng och hon är och står och säger att så länge vi är tillsammans då kan inget hända ås. Sen ser vi massa mord av   henne och sen ser vi samma person får medicin från en kille och det är samma kille som försöker fånga kuro hela tiden. I nästa scen möter  Keita  direkt den Terra som blev hyrd för att fånga kuro och då blir han kidnappad när hon märker något med han.

Sen händer mer saker killen som hyrde tjejen är på ett möte och pratar om Keita och kuro och dom pratar om hur dom sak fånga henne men om du sett serien så är dom så himla maliga och som vanligt säger dom att dom kommer fånga henne innan dagen är slut. Nästa scen kommer kuro till där Keita är och matchen börjar och då får Keita reda att han är en sub eller han har redan har fått reda på det när han blev kidnapad och nu är han arg på kuro för han hade inget sagt något och det gör att kuro är svag för banadet måste vara perfekt för att kuro ska kunna bråka. Smatidigt får dom reda på vad som händer om en som är en sub använder kraften med en terra och det är ingen bra syn. Då börjar den som kinapade Keita och kouro bråka och det blir en stor match så klart dör inte kuro. I slutet hjälper hon dom åka till nästa stad alltså att fly men vill du veta mer vänta till näsa avsnitt.



No comments:

Post a Comment